Reklamacje i zwroty
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Nie musisz obawiać się, czy zamówić wybrany przedmiot. Jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go po prostu odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy na inny produkt.
Zwrot Towaru
Kupujący (Konsument) ma prawo zwrócić lub wymienić nowy produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
W związku z powyższym, produkty personalizowane, wykonane na indywidualne zamówienie klienta, nie podlegają zwrotowi.
Formularz zwrotu możesz wypełnić online i wysłać na adres e-mail sklep@kreatywne-papierki.pl wraz z informacją, jakie towary zwracasz. Formularz możesz również wydrukować, wypełnić ręcznie i dołączyć do przesyłki zwrotnej. Zapakuj nieuszkodzone towary do oryginalnego opakowania, umieść je w kartonie. Etykietę wygenerowaną przez firmę kurierską przyklej w widocznym miejscu. Przesyłkę wyślij na adres naszego magazynu:
Kreatywne papierki
Polskowola 106
21-302 Kąkolewnica
tel. 793 440 792
Po otrzymaniu przez nas zwróconych towarów powiadomimy Cię mailowo. Jeżeli wybrałeś/-aś opcję zwrotu środków, pieniądze otrzymasz w ciągu 14 dni od przyjęcia zwróconego towaru przez nasz Dział Obsługi Klienta. W innym przypadku znajdziemy alternatywne rozwiązanie.
Jeśli otrzymałeś/-aś uszkodzony towar, poniżej znajdziesz informacje o tym, jak złożyć reklamację.
Jak złożyć reklamację?
W przypadku składania reklamacji należy wypełnić odpowiedni formularz lub skontaktować się z nami bezpośrednio, wysyłając wiadomość na adres e-mail
Podaj nam:
- Numer zamówienia – znajdziesz go w wiadomości e-mail lub na swoim koncie.
- Stan uszkodzonego towaru – prosimy o załączenie zdjęć potwierdzających uszkodzenia.
- Jak chcesz, żebyśmy rozwiązali problem – zwrot pieniędzy lub wymiana towaru na nowy.
W jakich sytuacjach można dokonać reklamacji towaru?
1/ Towary lub paczka uległy uszkodzeniom podczas transportu
Jeśli podejrzewasz, że zamówione przez Ciebie produkty mogły zostać uszkodzone podczas transportu, wyślij nam wiadomość e-mail wraz ze zdjęciami uszkodzonych towarów lub paczki w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania. Niestety, jeśli zgłoszenie wyślesz po upływie tego terminu, nie będziemy w stanie złożyć reklamacji w firmie kurierskiej. Nie musisz nam odsyłać uszkodzonych towarów.
2/ Towary niskiej jakości lub zły rozmiar
Jeśli otrzymany towar jest niskiej jakości, wydruk jest rozmazany albo otrzymałeś/-aś produkt w niepoprawnym rozmiarze, prześlij nam zdjęcie ukazujące wadę na nasz adres e-mail. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania. Nie musisz nam odsyłać reklamowanych towarów.
3/ Nieprawidłowe lub brakujące towary
Przesyłka jest niekompletna? Otrzymałeś/-aś inny produkt niż ten wskazany w zamówieniu? Przede wszystkim przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności. Prześlij nam zdjęcie otrzymanych towarów na nasz adres e-mail. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania.
Jeśli wykupisz naszą usługę „Gwarancja bezpiecznej dostawy„, a Twoja przesyłka zostanie uszkodzona lub zgubiona, nie będziesz czekać na rozpatrzenie zgłoszenia w ustawowym czasie. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Działem obsługi klienta, który priorytetowo zajmie się sprawą. Jeśli otrzymałeś/-aś uszkodzony produkt, zrób zdjęcie artykułu i paczki, żeby przyspieszyć rozpatrzenie zwrotu.